GR
“Αναζητώντας μετά το τέλος του ρεσιτάλ να εντοπίσω τί μου θύμιζαν η στιβαρότητα, η ρωμαλεότητα, η μαθηματική αυστηρότητα αλλά και η δριμύτητα του συναισθήματος της Καρποδίνη- όλα τόσο ταιριαστά στον Beethoven- κατέληξα αυθόρμητα στο παίξιμο της Τζίνας Μπαχάουερ…”
Γ. Σβώλος • Εφημερίδα των Συντακτών“Οι ερμηνείες της κάνουν ακριβώς αυτό: απογυμνώνουν τα έργα από περιττά φκιασίδια και εξωραϊσμούς και προσφέρουν στο ακροατήριο γυμνό το συναίσθημα που αναδύεται από αυτά, καθαρό, άμεσο, έντονο. Ρίχνουν στη μουσική ένα ασπρόμαυρο φως που δημιουργεί έντονες σκιές και προβάλλουν τα μουσικά έργα σαν έργα γλυπτικής. “
Ν. Δοντάς • Καθημερινή
“Με μια αφηγηματικά εύροη ερμηνεία της δεξιοτεχνικά και εκφραστικά άκρως απαιτητικής -λόγω της δομικής και συναισθηματικής πυκνότητάς της- «Φαντασίας» του Σοπέν οδηγήθηκε σε κορύφωση το ρεσιτάλ, αποδεικνύοντας το βάθος κατανόησης του ρομαντικού ρεπερτορίου από την Καρποδίνη.”
Ε. Χωριατάκης • Αθηνόραμα
” έγινε φανερό ότι έπαιζε στα δάχτυλα τον Debussy και τις ποικίλες αποχρώσεις των έργων του –δεν συζητώ δε για την τεχνική της κατάρτιση “
Χ. Συμβουλίδης • Περιοδικό Avopolis
“Από τις πρώτες νότες, το παίξιμό της φανέρωσε μια ευφυή σολίστ στην ακμή των δυνάμεών της, που διαθέτει άριστη τεχνική, υψηλή μουσική αντίληψη και μουσικότητα. “
Γ. Σβώλος • Εφημερίδα των Συντακτών
“Η πολύ ταλαντούχα Λευκή Καρποδίνη αποτελεί έναν ακόμη κρίκο στη μακρά αλυσίδα σημαντικών πιανιστριών της χώρας μας.”
Ε. Χωριατάκης • Αθηνόραμα
“Η εβδομάδα των Νέων Μουσικών Park Lane Group ολοκληρώθηκε εκστατικά με το “Chants de Terre et de Ciel” του Messiaen προσφορά της σοπράνο Ruby Hughes και της πιανίστριας Λευκής Καρποδίνη”
Colin Anderson • Classical Source
“Παρέδωσε έναν καθηλωτικό “Βυθισμένο Καθεδρικό” (Cathedral Engloutie): αισθανόσουν τα πλήκτρα του πιάνου άλλοτε να μεταδίδουν το γκλινγκ-γκλονγκ των κωδωνοστασίων του κι άλλοτε να μεταμορφώνονται σε εκκλησιαστικό όργανο- ακόμη μία εξαιρετική στιγμή αποτυπώθηκε στα “Πυροτεχνήματα” (Feux D’ Artifice), με μία βεγγαλική ερμηνεία εκ μέρους της… “
Χ. Συμβουλίδης • Περιοδικό Avopolis
“…είναι η παιδεία που αποτρέπει τις απαράδεκτες υπερβολές, η οποία έχει ήδη γίνει βίωμα, και μέρος της προσωπικής έκφρασης- αυτό το αμάγαλμα της δυνατής αλλά και ευαίσθητης απαγγελίας, που σφραγίζει τον γεννημένο εκτελεστή. “
Λιάνα Ρουσσιάνου-Πιπεράκη • Περιοδικό ΕΣΤΙΑ
“Η συναυλία ολοκληρώθηκε χορταστικά με το μοναδικό «Κουαρτέτο για πιάνο» του Σούμαν, έργο εντεταγμένο στον βαθύ πυρήνα του ρεπερτορίου της ρομαντικής μουσικής δωματίου (Καρποδίνη, Όμαν, Μπάουερ, Γουίλιαμς). Το έργο παίχτηκε ομοίως ορμητικά, με άριστο, αβίαστο συντονισμό πιάνου/εγχόρδων, πληθωρικό αλλ’ ισορροπημένο συναίσθημα, ρευστή πηγαία μελωδικότητα και μυώδη, σφριγηλό ωστικό παλμό! “
Γ. Σβώλος • Εφημερίδα των Συντακτών
“Δύο πιάνα είναι πάντοτε συναρπαστικά, ιδιαίτερα όταν τα παίζουν η Λευκή Καρποδίνη και ο Μάικλ Μπράουνλι Ουόκερ… Μια βραδιά γεμάτη προκλήσεις, που κύλησαν χωρίς κανείς να αντιληφθεί τις δυσκολίες, καθώς το ντούο Καρποδίνη – Ουόκερ ήταν όπως πάντα πολύ καλά προετοιμασμένο και άριστα συντονισμένο.”
Ν. Δοντάς • Καθημερινή
“Συντονίζοντας τις δυνάμεις τους σε πλήρη εγρήγορση, οι δύο πιανίστες πρόσφεραν ένα συναρπαστικό «tour de force” δεξιοτεχνίας και ερμηνευτικής με ονειρικά εφέ ηχητικής διαφάνειας, δυναμικά συντονισμένο παίξιμο, άριστη παραγραφοποίηση, αθλητικό σφρίγος και θυελλώδεις κορυφώσεις ”
Γ. Σβώλος • Εφημερίδα των Συντακτών
“Ένα ωραίο πιανιστικό ντούο – είδος σε εξαφάνιση εν Ελλάδι!- που πολύ περιμένουμε να ξανακούσουμε!! “
Γ. Σβώλος • Εφημερίδα των Συντακτών
“…ο πολωνός βιολονίστας Wojciech Garbowski, ο γερμανός τσελίστας Marcus Hagemann και η ελληνίδα πιανίστρια Λευκή Καρποδίνη- τρεις εξαιρετικά προικισμένοι μουσικοί που βρήκαν ο ένας τον άλλον- και οι οποίοι παρόλ’αυτά μιλάνε με μία φωνή- σε ένα πολύ πειστικό μουσικό συνδυασμό κατάφεραν να αφήσουν μία πολύ καλή εντύπωση που θα διαρκέσει . Δεν έμειναν ανοιχτές επιθυμίες.”
E.Ochs • for “Junge Elite” • Mecklenburg-Vorpommern
“Η βραδιά ολοκληρώθηκε με το εξαιρετικό (και δημοφιλές) Κουαρτέτο για πιάνο του Σούμαν (έργο 47), στο οποίο η Καρποδίνη, ο Ομαν και ο Ουίλιαμς ένωσαν τις δυνάμεις τους με τον βιολίστα Τόνι Μπάουερ. Μια συναυλία με ιδιαίτερα ενδιαφέρον πρόγραμμα και συναρπαστικές ερμηνείες από καλά προετοιμασμένους μουσικούς, οι οποίοι ήταν φανερό ότι βρίσκονταν εκεί επειδή είχαν κάτι να μοιραστούν με το κοινό και όχι απλώς στο πλαίσιο των υποχρεώσεων μιας σταδιοδρομίας.”
Ν. Δοντάς • Καθημερινή
“After the concert, while trying to figure out what did the solidity, the bravery, the mathematical strictness, but also the emotional severity of Karpodini reminded me of- all so suitable to Beethoven- I spontaneously thought of the interpretations of Gina Bachauer…”
• Y. Svolos | Efsyn Newspaper“Her interpretations divest the works from unnecessary mystery and decorations and they offer to the audience the bare emotion which pours out from them pure, direct, intense. They throw to the music a black and white light, which creates intense shadows and they present the works of music like pieces of sculpture. “
• N. Dontas | Kathimerini Newspaper
“With a narratively flowing interpretation of the utterly demanding -both from technical and interpretational point of view- Chopin’s Fantasy, the recital was lead to a climax, proving Karpodini’s depth of understanding of the romantic repertoire.”
• E. Horiatakis | Athinorama
“Right from the start it was obvious that she could master Debussy and various nuances of his works- not to mention her technical mastery…”
• H. Symvoulidis | Avopolis Magazine
“From the first notes, her playing disclosed an ingenious soloist at the peak of her power, who disposes an immaculate technique, a high musical understanding and musicality. “
• Y. Svolos | Efsyn Newspaper
“It is the education which prevents the unacceptable exaggerations and which has already become experience and part of personal expression – this amalgam of powerful but also sensitive recitation, which seals the born performer… “
• Piperaki | Estia Magazine
“The very talented Lefki Karpodini constitutes one more link to the long chain of important female pianists of our country. After her returning from abroad, her recitals have been discussed a lot for their combination of solid technique and emotional fullness. “
• E. Horiatakis | Athinorama Magazine
“The PLG’s Young Artists week came to an ecstatic end with Messiaen’s “Chants de Terre et de Ciel” courtesy of soprano Ruby Hughes and pianist Lefki Karpodini”
• Colin Anderson | Classical Source
“She delivered a riveting “Submerged Cathedral”; one could feel the piano keys sometimes transmit the bell-gong of its bell rings and sometimes transform themselves into an ecclesiastical instrument. Another great moment was imprinted on “Fireworks, with an explosive interpretation from her… “
• H. Symvoulidis | Avopolis Magazine
“The concert finished hearty with the unique Piano Quartet by Schumann, a core work of the romantic chamber music repertoire (Karpodini, Oman, Bauer, Williams). The piece was played same-wise with urge, with a perfect and easy synchronisation between piano and strings, with an exuberant but balanced emotion, flowing natural lyricism and brawny impetuous pulse.”
• Y. Svolos | Efsyn Newspaper
“Simon Wallfisch’s performance of the G minor sonata was extrovert, charismatic and beautifully phrased, always slightly on the edge with its pungent sforzandi, resulting in exciting listening: he was supported by marvellous piano playing from Lefki Karpodini”.
• Manus Carey | High Callibre
“Two pianos are always exciting, especially if played by Lefki Karpodini and Michael Brownlee Walker. An evening full of challenges, which passed without anyone being aware of the difficulties, as the duo Karpodini-Walker was as always very well prepared and perfectly synchronized.”
• N. Dontas | Kathimerini Newspaper
“Combining their strengths, fully alert, the two pianists delivered a fantastic “tour de force“ of dexterity and interpretation with dreamy effects, clarity of sound and dynamically synchronized playing, athletic power and stormy climaxes. ”
• Y. Svolos | Efsyn Newspaper
“A great piano duo- an extinguishing species in Greece- that we very much look forward to listening to again! “
• Y. Svolos | Efsyn Newspaper
“…the Polish violinist Wojciech Garbowski, the German cellist Marcus Hagemann and the Greek pianist Lefki Karpodini, three highly qualified young musicians who have found each other, who nevertheless speak with one voice in a very convincing musical arrangement and are able to provide a fair and lasting impression. No wishes were left open.”
• E.Ochs | for “Junge Elite” – Mecklenburg-Vorpommern
“The evening finished with the fantastic (and popular) Schumann Piano Quartet Op.47, in which Karpodini, Oman, Williams and Bauer joined their forces. A concert with a very interesting program and sublime interpretations from very well prepared musicians, which was very obvious that they were there because they had something to share with their audience and not because it was part of their career duties.”
• N. Dontas | Kathimerini Newspaper